Forum Porozmawiaj na twoje ulubione tematy !! Tylko u nas Strona Główna
Home - FAQ - Szukaj - Użytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości - Zaloguj
Filtr stozkowy-Opis

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Porozmawiaj na twoje ulubione tematy !! Tylko u nas Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Johnny
Administrator



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Torun

PostWysłany: Nie 14:07, 30 Gru 2007    Temat postu: Filtr stozkowy-Opis

Witam
Filtr stozkowy jak sama nazwa muwi jest w formie stozka !
Do skuterow lub motocykli nie jest on duzo i nie kosztuje wiecej niz 50 zl muwie o narmalych stozkach a nie o stozkach z dadatkami ktore nawet ceny dochodza do 200 zl ale nie teraz o tym.
Wiec stoze ma prosta konstrukcje ma siateczke a w srodku jest gobeczak niestety jezeli jedziesz po terenach gdzie jest piach lub dochodzi woda musisz go zmienaic lub myc nawet co 100 km wiec jest to dyzo roboty ja osoboscie proponuje kupowac nowe stozki a nie myte bo jak wiadomo przy muciu mozna uszkodzic gdzie albo zmiejszyc odpornosc siateczki !
Jezeli jedzisz po drogach asfaltowych i w pogode nie deszcowa lub na mokrej nawierzchni stozek powininen wystarczyc ci nawet do 1000 km jest to duza ruznica z porownaniu do jazdy na piachu !
Po zamocowniu filtra stozkowego do motocykla lub motoroweru musisz troch skrecic pobot powietrza i selikatnie zwiekszyc obroty motycykla najlepiej tak zeby kolo delikatnie sie krecilo kiedy skuter jest na glownej stupve tnz kiedy ma podniesione kolo ku gorze i kolo jest w powietrzu !
Stozek musi byc idelanie pasujocy do rozmiarow skutera jezeli bedzie jaki
kolowiek otwor moze sie to skoczyc zniszczeniem cylidra a co za tym idzie ywmiany okolo calego silnika !!! Pamietaj lepiej mniej jedzic i sobie odlozyc na nowu filtr co iles km niz potem placic za nowy cylinder !!!
Pamietaj skuter z filtrem powietrza troche wiecej pali !!! ale nie jest to duza roznica nigdy nie rozkladaj cylidra na czaesci pierwsze chyba ze sie na tym naprawde znasz ale nawet ja sie znasz to nigdy nie zrobisz tak idealnie jak zrobila to fabryka. Jak chodzi jeszcze o myscie filtra co nie polecam !! Mozna umyc go oczyszczonej benzynie ale nie gwaratuje ze sie nie zepsuje lub bedzie dalej sprawny domowe sposob ruznie wychodza !
Taki filtr mozna kupic praktycznie w kazdym dobrym servisie motocyklowym jak i w serwisie mozna kupic go takze z internetu

[/list]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukpio10




Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kowalew pom

PostWysłany: Sob 22:31, 26 Sty 2008    Temat postu:

tak tak ale potem ile roboty z takim filtrem zabrudzi sie szybko i trzeba ustawiac gaznik (a nik tedo nie lubi!!!)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Johnny
Administrator



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Torun

PostWysłany: Pon 19:28, 25 Lut 2008    Temat postu:

No neistety trzeba troche robic w gazniku trzeba podkrecic obroty i zmijszyc pobor powietrsz i gra Smile
I mozna kupic jeszcze dysze o wiekszym rozmiaze Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Porozmawiaj na twoje ulubione tematy !! Tylko u nas Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island